MAC – o carte excelentă (2)

(continuare)

p. 21

Distingem 3 niveluri de informație relative la o organizație:

  • informația organizației,
  • informația din organizație și
  • informația despre organizație.

Dpdv al managementului arhivistic în organizație, relevantă este prima dintre ele.

Definiție:

„Informația organizației  este aceea care a fost emisă, primită și gestionată în numele organizației, ca persoană juridică. Este vorba despre documente și date care angajează responsabilitatea organizației, în raport extern, dar și cu intern sau în relația cu subcontractori.”

PS, BFP: Știu că e clasic. Dar la noi se uită, de multe ori, ca arhiva unei organizații nu e orice  hârtie, așa cum digitalul e și el o arhivă, nu proprietatea lucrătorului.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s