Offfffffff–RFE archives

Am primt un e-mail de la un prieten. Scria in el:

,,Eu voi dona prin SMS pentru aducerea arhivei [Radio Europa Libera, nm, BFP]  în ţară, dar m-aş simţi şi mai bine dacă ar rămâne o copie şi în străinătate”.

Mi-am amintit despre una prin primele discutii avute la scoala de la Trieste cu cei din slovenia (Peter Klasinc si inca vreo 2). Nu mai stiu in ce context, ii intrebam de ce pun asa mare accent pe imaginea Arhivelor. Si mi-au spus:

E o chestiune de incredere. Daca Arhivele pierd increderea publicului, se pierde increderea in capacitatea si competenta pastrarii actelor. Cine va mai avea incredere sa iti incredinteze spre pastrare memoria, daca ei nu au convingerea ca ai grija de hartiile lor si ca aceastea nu vor fi falsificate sau distruse la tine in depozite?

Ha-ha-ha!!!!😀

Si acum titlul: Oooooffffffff 😦

Leave a Reply

